PUBLIKACJA MATERIAŁÓW
Zapraszamy wszystkich do
zamieszczenia swoich materiałów na naszej stronie. Publikacja jest bezpłatna.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie artykułów i
zgody na publikację.
Zasady publikacji
Przejdź do publikacji
Szanowni
Państwo
Prosimy o zapoznanie się z
zasadami publikacji. Pozwoli to na uniknięcie wielu błędów i przyspieszenie
procesu publikacji Państwa artykułów. Już wkrótce pojawią się propozycje
kategorii tematycznych.
Ogólne zasady publikacji
- Aby móc zamieścić swoje
materiały na stronach internetowych naszej szkoły należy wysłać materiały
drogą elektroniczną lub przekazać je osobiście w formie elektronicznej.
- Podanie nam swoich danych
jest dobrowolne. Redakcja nie udostępnia nikomu gromadzonych danych
osobowych.
- Aby opublikować artykuł na
naszych stronach, należy dodać plik z wypełnionym formularzem, który
znajduje się
TUTAJ.
- Publikując swój artykuł
proszę pamiętać, aby przypisać go do odpowiedniej kategorii tematycznej.
(Jeśli chcesz opublikować artykuł, a nie ma jakieś kategorii i uważasz, że
powinna być, czekamy na Twój
e-mail. W innym przypadku umieścimy materiał w sekcji „Inne”.)
- Publikując artykuł proszę
zapoznać się dokładnie z opisem formularza. Pozwoli to na wyeliminowanie
podstawowych błędów, jakie zdarzają się w publikacjach. (Brak przypisanej
kategorii, brak tekstu pojawiającego się na stronie głównej).
- Każda publikacja powinna
zostać podpisana.
- Nadesłane artykuły są
publikowane na bieżąco. (Jeśli artykuł nie miałby pojawić się na naszych
stronach poinformujemy o tym mailem z podaniem powodu).
- Artykuły publikowane na
naszej stronie nie są sprawdzane pod względem posiadanych praw autorskich.
Publikując dany tekst redakcja przyjmuje, iż jego autorem, posiadającym
wszelkie prawa jest osoba, która się podpisuje pod tym artykułem. Redakcja
serwisu nie ponosi żadnej odpowiedzialności prawnej za treść publikowanych
artykułów.
- Jeśli znajdziesz na
naszych stronach plagiat i uważasz, iż to Ty jesteś autorem, a ktoś naruszył
Twoje prawa i potrafisz to udokumentować
NAPISZ. Publikacja zostanie skasowana, a użytkownik, który dopuścił się
plagiatu zostanie poinformowany i nie będzie mógł zamieszczać więcej
artykułów.
- Jeśli wysłałeś swój
materiał i spełniłeś powyższe warunki, oznacza to, że udzielasz redakcji
zgody na nieodpłatne opublikowanie materiałów na stronie internetowej
"http://sp1.brzesckujawski.pl", oraz iż jesteś właścicielem autorskich praw
majątkowych do nadesłanych materiałów, a one same nie naruszają praw
autorskich osób trzecich.
- Wszelkie kopiowanie tych
tekstów i wykorzystanie ich w celach komercyjnych oraz w innych przypadkach
niż publikacja na stronach szkoły, jest zabronione i stanowi naruszenie
ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych.
- Jeśli chcesz wykorzystać
fragment jakiegoś artykułu skontaktuj się z jego autorem.
- Publikacje niespełniające
tych warunków nie będą publikowane.
- Autor nie jest
powiadamiany o fakcie opublikowania pracy. Artykuł ukazuje się na stronie w
terminie 24 do 48 godzin od chwili przesłania lub przekazania
administratorowi strony.
- Autor artykułu, który nie
zostanie opublikowany zostaje powiadomiony o tym fakcie wraz z podaniem
przyczyny, dlaczego artykuł nie ukaże się na naszych stronach.
Nadsyłanie materiałów
- materiały do publikacji
należy przysyłać pocztą elektroniczną na
ten adres lub na dyskietce, płycie CD/DVD lub innym nośniku
elektronicznym,
- artykuły powinny być
przesłane w formie załączników, a nie w treści wiadomości
- w temacie wiadomości
prosimy podać imię i nazwisko autora (autorów) artykułów
- pliki z artykułami nie
powinny przekraczać 500 Kb,
- preferujemy dokumenty
przygotowane za pomocą programów MS Office (Notatnik, Word Pad, Word,
Excel), w formie strony internetowej (HTM, HTML) lub w formacie PDF,
- prosimy o nadsyłanie
artykułów wg schematu: jeden artykuł = jeden dokument,
- prosimy nie dzielić
artykułu na kilka plików,
- wymagany format dokumentu:
marginesy 1 cm z każdej strony; prosimy maksymalnie ograniczyć ilość
wstawianych rysunków, prosimy je skompresować przed wstawieniem do dokumentu
i nie stosować innych obiektów niż pliki graficzne typu JPG.
UWAGA: Publikując tekst
zawierający tabele przy wykorzystaniu programu Microsoft Word można skorzystać z
funkcji Zapisz w formacie HTML. Wtedy do treści wiadomości należy
załączyć utworzony plik wraz z katalogiem o tej samej nazwie.
Przejdź do publikacji
Opracowała: Beata Stawska -
Kostrzak