A A A

30 maja to dzień, który był niecierpliwie oczekiwany przez nas. Właśnie wtedy, o godzinie 4.00, wyruszyliśmy w długą podróż na Zieloną Szkołę do Pogorzelicy. Po 8 godzinach jazdy dotarliśmy na miejsce. W krótkim czasie rozpakowaliśmy się, rozlokowaliśmy w pokojach i poszliśmy na obiad. Następnie wyruszyliśmy

na plażę. Idąc brzegiem morza doszliśmy do latarni morskiej w Niechorzu. W drodze powrotnej wstąpiliśmy na wspaniałe lody. Do dotarciu do naszego ośrodka zjedliśmy kolację i wybraliśmy się na basen. Bardzo udany dzień zakończyliśmy dyskoteką i ogniskiem.
Następnego dnia po śniadaniu spotkaliśmy się z panią przewodnik, która oprowadziła nas po Dziwnowie i Międzyzdrojach. Podziwialiśmy tam Aleję Gwiazd oraz Aleję Sław Sportu. Po zwiedzaniu zjedliśmy obiad i znów udaliśmy się na plażę. Niestety, pogoda nam nie dopisała, więc opiekunowie wyznaczyli nam zadania na wieczór. Mieliśmy przygotować skecz, pokaz mody, rymowankę, piosenkę, okrzyk oraz parodię nauczyciela. Po kolacji przedstawiliśmy pozostałym grupom efekty naszej pracy. Braliśmy też udział w konkursach sportowych i zabawach muzycznych. Każdy uczestnik dostał nagrodę. Na zakończenie odbyła się krótka dyskoteka, a po nie zaczęliśmy się przygotowywać do snu i zielonej nocy.
Trzeciego dnia po śniadaniu nauczyciele złożyli nam życzenia z okazji Dnia Dziecka. Potem wybraliśmy się na plażę, gdzie braliśmy udział w konkursie na budowanie zamków z piasku. Wprawdzie nasza grupa nie wygrała, ale świetnie się przy tym bawiliśmy. Następnie graliśmy w piłkę, a niektórzy z nas kąpali się w Bałtyku. Gdy wracaliśmy, nauczyciele zaprosili nas na lody, które były bardzo smaczne. Po powrocie zjedliśmy obiad i zaczęliśmy się pakować. Nadszedł czas wyjazdu. Zaopatrzeni w prowiant wyruszyliśmy w drogę do domu. Po kilku godzinach jazdy zatrzymaliśmy się w McDonaldzie, gdzie dostaliśmy cheeseburgery i frytki. Na parking naszej szkoły dotarliśmy około 23.15.
Naszym zdaniem pobyt w Zielonej Szkole był bardzo udany. Dziękujemy nauczycielom A. Sobczak, A. Henke i M. Czyżniejewskiemu za zorganizowanie niezapomnianego pobytu. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku znowu odwiedzimy Pogorzelicę.