A A A

W dniach 15.05 - 18.05.2017 roku odbyła się czterodniowa wycieczka do Karpacza i okolic. Uczestnikami tej wycieczki byli uczniowie klasy VI c, V c, V a, a opiekunami tejże wyprawy pani

Anna Sobczak, pani Agnieszka Henke oraz pan Mariusz Czyżniejewski.
W poniedziałek rano wyruszyliśmy w Karkonosze. Gdy dojechaliśmy do Karpacza, a dokładnie - pięknego pensjonatu "Agat" zostaliśmy bardzo mile przyjęci przez panią kierownik i zakwaterowani w cudownych pokojach. Zjedliśmy obiadokolację i poszliśmy na spacer do centrum miasta. Oddychając świeżym powietrzem podziwialiśmy piękną przyrodę.
Następnego dnia wraz z przewodnikiem wyruszyliśmy zdobyć Śnieżkę, która na szczycie zasypana była śniegiem. Śnieżkę zdobywaliśmy wjeżdżając wyciągiem na Kopę, a następnie w pocie czoła weszliśmy na szczyt.  W południe podziwialiśmy przepiękne widoki z Białego Jaru, gdzie mieliśmy frajdę lepiąc kulki śniegowe, a następnie udaliśmy się na spoczynek do schroniska. Szlak pokonywaliśmy w pięknym słońcu i cieszyliśmy oczy cudownymi widokami. Po zejściu z góry udaliśmy się do schroniska "Samotnia", a potem do Świątyni Wang. Wieczorem uczestniczyliśmy w grach i zabawach integracyjnych: śpiewaliśmy piosenki o tematyce górskiej przez nas ułożone, parodiowaliśmy wybranych nauczycieli, układaliśmy rymowanki o górach, odbyła się rywalizacja sportowa na wesoło. Każdy z nas otrzymał dyplom, nagrodę i medal.
W środę mieliśmy zdobywać górę Chojnik, ale że  wojownicza wspinaczka w zdobyciu Śnieżki dała nam w kość, więc zmieniliśmy plany i w Szklarskiej Porębie zobaczyliśmy wodospad Kamieńczyka, a następnie dwuosobowym wyciągiem krzesełkowym wjechaliśmy na ,Szrenicę” Panorama Karkonoszy i Gorców w pięknym słońcu zapierała dech w piersiach. Resztę przedpołudnia spędziliśmy w Centrum Sportu i Rekreacji, gdzie mieliśmy możliwość zjeżdżania torem saneczkowym i bobslejowym.
Ostatniego dnia, po śniadaniu, dokonaliśmy zakupu pamiątek, oscypków i wyruszyliśmy w drogę powrotną.
Wycieczka wszystkim się podobała. Dostarczyła wielu wrażeń i pozostawiła wiele miłych wspomnień. Wszystkie zwiedzane przez nas miejsca są godne polecenia.