- Szczegóły
- Beata Stawska - Kostrzak
Informacje niepublikowane w BIP
Zgodnie z art. 8 ust. 4, art. 10, ust.1ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) i § 11 ust. 5 lit b rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej z dnia 18 stycznia 2007r. (Dz. U. Nr 10, poz. 68), informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek zainteresowanego.
Opłaty:
Za udzielenie informacji publicznej mogą być pobierane opłaty, jeżeli podmiot udzielający informacji będzie musiał ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji na formę wskazaną we wniosku. Wnioskodawca powinien być poinformowany o wysokości opłaty (art. 15 pkt. 1 ww. ustawy o dostępie do informacji).
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Załączniki:
- Szczegóły
- Beata Stawska - Kostrzak
Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 1
Przewodnicząca Rady Rodziców: Tomasz Wojtczak
Zastępca Przewodniczącej:
Skarbnik: Ilona Marszewska
Protokolant: Agata Kubajka
Członkowie: Ewa Ochmańska, Marcin Mendasik,
Komisja Rewizyjna: Agnieszka Kaczmarek - Celmer, Marta Walczak
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 54 252 15 26
Faks: 54 252 15 26
Adres:
ul. Królewska 21
87-880 Brześć Kujawski
woj.: kujawsko - pomorskie
Polska
Konto bankowe: Rada Rodziców przy Skole Podstawowej nr 1
93955000032500002001410001
- Szczegóły
- Beata Stawska - Kostrzak
- Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów (korespondencję można kierować również drogą elektroniczną).
- Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego.
- Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
- Szczegóły
- Beata Stawska - Kostrzak
Redakcja BIP
- Beata Stawska - Kostrzak
w Brześciu Kujawskim
ul. Królewska 21
87-880 Brześć Kujawski
woj.: kujawsko - pomorskie
- Szczegóły
- Beata Stawska - Kostrzak
1. Podstawowe informacje dotyczące BIP
Dnia 6 września 2001r. uchwalona została ustawa o dostępie do informacji publicznej (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2058 z późn. zm.), która określa zasady i tryb dostępu do informacji publicznej. Ustawa wylicza również podmioty zobowiązane do udostępniania informacji publicznych.
Celem ustawy jest wprowadzenie jednolitych zasad udostępniania informacji publicznych, w postaci urzędowego publikatora teleinformatycznego - Biuletynu Informacji Publicznej.
W rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz 68) określone zostały między innymi szczegółowe wymagania dotyczące układu ujednoliconego systemu stron Biuletynu Informacji Publicznej. W rozporządzeniu określono również budowę Podmiotowych Stron BIP.
Zgodnie z nim Podmiotowa Strona BIP zawiera:
1) logo (znak graficzny) BIP, umieszczone w górnej części strony;
2) adres redakcji strony podmiotowej BIP;
3) imię i nazwisko, numer telefonu, numer telefaksu i adres poczty elektronicznej co najmniej jednej z osób redagujących stronę podmiotową BIP;
4) instrukcję korzystania ze strony podmiotowej BIP;
5) menu przedmiotowe;
6) moduł wyszukujący.
2. Obsługa BIP
Strona podmiotowa BIP, na której się Państwo znajdujecie została stworzona zgodnie z powyżej wymienionymi przepisami. Miejscem pierwszej selekcji danych jest menu z prawej strony. Tu umiejscowione są główne kategorie. Klikając na któryś z odnośników zostaną Państwo automatycznie przekserowani na wybrana podstronę. W treści wiadomości znajdziecie Państwo odsyłacze do innych podstron naszego serwisu.
Biuletyn zawiera elementy określone w rozporządzeniu, jak i elementy dodatkowe:
1) „Menu Przedmiotowe” – zawiera informacje publiczne udostępnione w BIP przez dany podmiot. Jego struktura, jak i zawartość merytoryczna mogą być modyfikowane przez redaktora BIP;
2) „Redakcja” - kategoria znajdująca się w dolnej części menu przedmiotowego. Zawiera wszelkie dane dotyczące osób redagujących podmiotową stronę BIP;
3) „Instrukcja korzystania” – kategoria znajdująca się w dolnej części menu przedmiotowego. Umożliwia ona zapoznanie się z zasadami użytkowania Biuletynu;
4) „Załatwianie spraw” – kategoria znajdująca się poniżej „Instrukcji obsługi”. Określa ona sposób dostępu do informacji niepublikowanych w BIP, ze względu na wyłączenia przewidziane przez odpowiednie przepisy prawa;
5) „Wizyty na stronie” – informacja w lewym dolnym rogu ekranu i określa liczbę wyświetleń podmiotowej strony BIP (liczbę wejść na stronę), od dnia uruchomienia strony;
6) „Szukaj” – funkcja znajduje się w menu głownym z lewej strony. Pozwala on na wyszukiwanie interesujących nas informacji, poprzez wpisanie słowa lub frazy (po wpisaniu danego słowa lub frazy wyświetlą się wszystkie opublikowane w na stronie internetowej oraz stronie BIP anaszej szkoły rtykuły zawierające interesujące nas słowo lub frazę.
3. Dodatkowe elementy BIP
„Drukowanie artykułów” – funkcja umożliwiająca drukowanie artykułów opublikowanych w BIP poprzez kliknięcie na ikonkę drukarki w prawym górnym rogu artykułu.
„Generowanie artykułu do pliku pdf” – funkcja umożliwiająca drukowanie artykułów opublikowanych w BIP poprzez kliknięcie na ikonkę kartki w prawym górnym rogu artykułu.
„Poleć znajomemu” – opcja ta umożliwia na wysłanie artykułu poprzez pocztę elektroniczną poprzez kliknięcie ikonki koperty w prawym górnym rogu.
„Odnośnik do strony głównej BIP” – logo (znak graficzny) BIP, umieszczone w górnej części strony podmiotowej BIP umożliwiający przejście na stronę główna BIP (www.bip.gov.pl) poprzez klikniecie w logo.
- Szczegóły
- Beata Stawska - Kostrzak
Regulaminy
Rok 2019
Regulamin do Planu Finansowego Rady Rodziców
Rok 2018
Regulamin Organizacyjny
Regulamin Wynagradzania Pracowników Pedagogicznych
Regulamin przyznawania Nagród Dyrektora
Regulamin Rady Rodziców
Zarządzenie w sprawie: wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami
- Szczegóły
- Beata Stawska - Kostrzak
Majątek Szkoły
Szkoła prowadzi gospodarkę finansową na zasadach jednostki budżetowej rozliczającej się bezpośrednio z budżetem gminy Brześć Kujawski.
Szkoła dysponuje oddaną w trwały zarząd częścią zabudowanych nieruchomości położonych w Brześciu Kujawskim, obręb 2 przy ul.Królewskiej 21.
Strona 2 z 3